søndag 16. juni 2013

Har du noen gang ønsket deg noe sånt som dette?

Et romslig og superfint walk in closet, med plass til absolutt alt?

Bildet er funnet på nett, men jeg vet dessverre ikke hvem som har copyright på det.

Det har i alle fall jeg:P
Og i disse dager er vi i ferd med å lage et,også :):):)
Det blir kanskje ikke veldig romslig og superfint, hehe, men det skal kunne romme det vi har av klær og finsko:)
I alle fall så er det planen;)
Etter endeløse timer med rydding av det overfylte rommet ved siden av vaskerommet, satt vi igjen med dette:)
2x3 meter med blanke ark:)


Mannen min har ordnet fine plater til veggene...



...og nytt golv:)

                                     

                                Jeg er kjempefornøyd!!!
Men jeg har aldri innredet en garderobe før, så jeg er litt spent på hvordan det kommer til å se ut når det er ferdig...:)
Vi skal ha stang fra vegg til vegg på venstre side her, sammen med hvite folierte hyller.
Og på høyre side skal det stå en expedit fra IKEA:)
Den kan romme diverse ting som kanskje ikke får plass i hengegarderoben eller hyllene.
Og så tenkte jeg at disse eskene (som skal passe i expedithyllene) kan være greie til undertøy/sokker...men hvordan det blir i praksis vet jeg jo ikke enda;)

Et par slike som dette er greie til de få finskoene vi har, og om det ikke er praktisk, har jeg selvfølgelig en plan B:)


Bortimot 100 hengere ble med hjem fra IKEA i går, så gjenstår det å se om det holder;)


Og så måtte jeg jo kjøpe et par slike som dette til belter, slips og skjerf og sånt:)


Siden jeg overhodet ikke har evner eller fantasi til å forestille meg hvor stor plass vi virkelig trenger
til klærne, og siden en av oss i familien har litt vel mye klær, har jeg kjøpt noen kjekke kasser...

...som vi kan bruke til å legge vekk litt klær i.
 
 
De var veldig fine, ikke sant?
Da var det ikke flere bilder, men jeg oppdaterer selvfølgelig når det skjer noe nytt:)
En riktig fin sommeruke ønskes dere som er innom:)

2 kommentarer:

RoseSommer sa...

Dette blir moro å se ferdig!

Sidsel Merete sa...

Oi, her blir det knallbra når det blir ferdig, tenker jeg. Masse smarte løsninger, hva er vel bedre i et sånn skap-rom. Heldige du, skulle gjerne hatt et sånt rom selv.
Ha en god dag, og takk for koselig kommentar i min blogg!